Házi krémes


Ajánld ismerőseidnek! 





Hozzávalók
2 csg mirelit leveles tészta

Tepsi mérete:
30×30 cm

A krémhez:
1 liter víz
3 csg krémpor
25 dkg kristálycukor
1 csg vaníliás cukor
7 db tojás fehérje


Elkészítés:
A két tésztát ,külön tepsi hátán ,villával megszurkáltam,majd megsütöttem.
Egyiket a tepsibe tettem,hagytam kihűlni.
A másik lapot 10×10 cm –es négyzetekre vágtam.


A krém készítés:
A kristálycukor felével a tojásfehérjéket kemény habbá vertem.
A pudingporokat,cukrokat a vízzel csomómentesre kevertem és folytonos kevergetés mellett felfőztem.
A cukros tojáshabot adagonként bele forgattam.
Az alsó tésztalapon egyenletesen elsimítottam,majd a feldarabolt kockákkal befedtem.
Hűtőbe tettem,tálaláskor porcukorral meghintettem.




Forrás itt található:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...