Méteres kalács.







Hozzávalók
Egy 3 tojásos csokis piskóta
3 tojásos piskóta
3 Tojás
3 kanál cukor
4 kanál liszt
fél csg sütőpor
2 kanál olaj
2 kanál víz


A csokishoz
2 kanál holland kakaópor

Krém hozzávalói
15 deka margarin
10 deka porcukor
4 deci tej
1csg vaníliás puding

A bevonáshoz
10 deka étcsoki
fél deci olaj



Elkészítése
A három tojásból őzgerincformában egy sima piskótát és egy csokis piskótát sütöttem
A tojásokat szét választom, a sárgáját 1 kanál cukorral vízzel és olajjal habosra kikeverem
A fehérjét 2 kanál cukorral habbá verem
A tojás felvert habját a sárga masszával összekeverem és hozzáadom a sütőporos lisztet
A csokis tészta ugyanígy készül csak hozzáadom a kakaóport
A masszát kikent és morzsával hintett őzgerincformába öntöm
170 fokon megsütöm
Amikor kihűlt mindegyiket 5 egyforma részre hosszában felszeltem
A pudingot a tejjel a szokásos eljárással felfőztem
A margarinból és porcukorból krémet kevertem.
Amikor a pudingom kihűlt összekevertem a porcukros margarinos krémmel
A felvágott lapokat egy csokis egy piskóta lappal összeragasztottam a krémmel Majd kb egy jó órát hidegre tettem ,hogy kicsit összeérjen a tészta
A csokoládét olajjal gőz felett felolvasztottam és a már hideg süteményre rákentem.
Dermedés után szeleteltem –

Forrás itt található:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...