Rumos csokis krémes sütemény







Hozzávalók:
Hozzávalók a kakaós laphoz:
3 db tojás
10 dkg porcukor
1 vaníliás cukor
10 dkg finomliszt
2 ek. kakaópor
1 ek. rum
1 tk. sütőpor

A tortadarás lapokhoz:
5 db tojás
15 dkg porcukor
15 dkg finomliszt
10 dkg tortadara
½ sütőpor




A krémhez:
6 dl tej
3 ek. liszt
2 ek. kakaópor
10 dkg cukor
10 dkg csokoládé
30 ml rumaroma
1 vaníliás cukor
25 dkg vaj

A mázhoz:
10 dkg csokoládé + 1 ek. étolaj
5 dk fehér csokoládé + 1 tk. étolaj


Elkészítése

Elkészítése:
A kakaós piskóta készítése:
A tojásokat a cukrokkal,rummal habosra keverjük.(10 perc géppel)
A sütőport,kakaóport,lisztet összekeverjük és a tojásos masszához keverjük egy fakanállal.
24×39 cm-es ,szilikonos sütőpapírral bélelt tepsiben megsütjük.(180 fok,kb 20 perc)

A tortadarás lapok készítése:
A tojásokat a cukorral habosra keverjük,majd hozzá keverjük a sütőporral elkevert lisztet is.
Végül a tortadarát.
Két részre osztottam a masszát és külön megsütöttem 24×39 cm-es tepsiben.
Krém készítése:
A tejet a liszttel,kakaóporral ,cukrokkal csomómentesre kevertem,felfőztem,a csokoládét darabokra törve hozzá kevertem.
Addig főztem,míg jól besűrűsödött,majd kihűtöttem.
A kihabosított margarinnal jól összekevertem ,rumaromával ízesítettem.
A lapokat betöltöttem.
A csokoládékkal bevontam.
A fehér csokoládét 1 tk. olajjal mikróban felolvasztottam.
A kakaós csokoládét 1 ek. olajjal mikróban úgy szintén felolvasztotta.
Először a kakaós csokival vontam be,majd csíkokban felvittem rá a fehér csokoládét.
Egy fogpiszkálóval a fehéret a barna csokoládéba húzogattam.
Nagyon finom sütemény lett a végeredmény

Forrás itt található:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...