Macaron








Macaron készítő szett itt található: 
Kattints ide

Hozzávalók:
10-11 dkg tojásfehérje,
10 dkg őrölt mandula,
 20 dkg porcukor,
 4,5 dkg kristálycukor

  Krém: 
10 dkg étcsoki, 
1 dl. tejszín

A tojásfehérjét egy napig szobahőmérsékleten állni hagytam. Az őrölt mandulát és a porcukrot átszitáltam.A tojásfehérjét a kristálycukorral kemény habbá vertem majd hozzákevertem a porcukros mandulát.Habzsák segítségével halmokat nyomtam sütőpapírra és 1 órát szikkadni hagytam. 150 fokon 12 perc alatt megsütöttem.2-2 darabot krémmel összeragasztottam.
A krémhez a tejszínt felforrósítottam és hozzáadtam a feltördelt csokoládét,hagytam míg elolvad majd egynemű krémmé kavartam és lehűtöttem.


Macaron készítő szett itt található: 
Kattints ide



Forrás itt található:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...